Ik heb een klacht

Elke klacht is voor ons een uitdaging. Een uitdaging om deze zo goed mogelijk op te lossen.
Dus heb je een klacht over onze dienstverlening, een artikel of ( de bezorging van ) je bestelling? Zorg dat je klacht zo snel mogelijk, uiterlijk binnen één maand telefonisch of per email bij ons binnen is.
Wij zorgen dat we zo snel mogelijk op je klacht reageren en zullen in overleg met jou het probleem oplossen. Stuur je een email, laat dan ook even het nummer van de bestelling en jouw telefoonnummer achter. Op deze manier kunnen we contact met je zoeken met alle gegevens bij de hand.

Vind je dat jouw klacht niet naar tevredenheid is opgelost? Dan kan je een klacht/geschil indienen bij Stichting Webwinkelkeur. Zij kunnen onafhankelijke bemiddeling verzorgen.

Mijn bestelling is beschadigd of niet compleet!

Neem even contact op met onze klantenservice, dan helpen wij je verder.

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Ben je niet 100% tevreden over je aankoop? Dan is het mogelijk om binnen 14 dagen na je aankoop je bestelling terug te sturen en je betaling terug te ontvangen. Gebruik hiervoor het formulier om
gebruik te maken van het herroepingsrecht.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Of je nu een vraag wilt stellen over je bestelling, de producten van Pilaten.be of wilt laten weten hoe (on)tevreden je bent – we staan voor je klaar!
Vragen kun je stellen via email op info@pilaten.be, via het contactformulier of telefonisch op +31 84-8829104.
We streven ernaar elke vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

Terugsturen en herroepingsrecht

Ben je niet helemaal tevreden over onze producten, stuur ze dan eenvoudig terug binnen veertien werkdagen, vanaf de dag dat je je bestelling binnen krijgt.
Je vindt hier de instructies en het formulier voor herroeping.

Wat zijn de levertijden van de producten?

Bestellingen op Pilaten.be ontvang je, nadat de betaling bij ons binnen is, over het algemeen binnen 1-2 werkdagen.
Dit is over het algemeen voornamelijk afhankelijk van hoe laat je besteld hebt en de service van PostNL.
Bestel je voor 16.00 uur ‘s middags op een werkdag is de bestelling de volgende dag bij je. Bestel je na 16.00 uur of in
weekend duurt het iets langer voordat je je bestelling ontvangt.

Je vindt de bezorgtijden van PostNL op hun eigen site.