Vragen over de website, de producten of iets anders?

De meest gestelde vragen vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op de contactpagina.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het schoonheids product naar keuze in de winkelwagen door op de “In winkelmand” knop te drukken. Als je hierna op “Doorgaan naar afrekenen” drukt kun je vervolgens je gegevens invullen en betalen. Pas als je op “Bestelling plaatsen” drukt is je bestelling definitief.

0 0

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Nee helaas, Pilaten.be verkoopt alleen via internet.

0 2

Ontvang ik bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Vlak na uw bestelling ontvangt u van ons systeem een orderbevestiging. Als je je bestelling ook al betaald hebt, bijvoorbeeld via iDeal of Mister Cash, wordt de bestelling direct verwerkt. Als dit voor 16.00 uur ’s middags is heb je je bestelling doorgaans de volgende werkdag al in huis!
Betaal je via bankoverschrijving of uit het buitenland, kan het 1-2 werkdagen duren voor we je betaling binnen hebben. Wanneer je betaling op onze rekening staat, gaat je bestelling direct op de bus.

0 0

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Neem even contact met de klantenservice zodat we kunnen kijken wat we voor u kunnen doen.

0 0

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Alle producten op onze website zijn ruim op voorraad in ons eigen magazijn.

0 0

Betalen

Hoe kan ik bij jullie betalen?

In België kunt u betalen via:

  • Belfius direct: Veilig betalen met internetbankieren via uw eigen bank.
  • BanContact/MisterCash: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.
  • PayPal: Veilig betalen met je PayPal account.
  • Creditcards: Veilig betalen met je Mastercard of Visa creditcard. Betalingen gaan via PayPal.
  • Bankoverschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving te voldoen.

 mistercash-knop paypal-knop mastercard-knop visa-knop bank-knop

Alle betalingen lopen via onze betalingsprovider Mollie. Betalingen gaan via een beveiligde verbinding.
Bij een groot aantal webwinkels betaal je extra als je wilt betalen via PayPal of via Bancontact/MisterCash. Bij Pilaten.nl komen er geen extra kosten bij je bestelling vanwege jouw keuze voor betaalmethode.

0 0

Is de levering bij alle betalingsmethodes even snel?

Is uw bestelling bij ons voor 16.00 uur binnen en betaald heeft u deze in 1-2 werkdagen in huis.
Wilt u betalen via bankoverschrijving? Onze rekening is van de Nederlandse bank KNAB, een internationale bankoverschrijving kan enkele dagen duren.
Kies voor één van de directe betaalmethodes als Belfius direct, Bancontact / Mister Cash of PayPal wanneer u uw bestelling snel wilt ontvangen.

0 0

Contactinformatie

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Of je nu een vraag wilt stellen over je bestelling, de producten van Pilaten.be of wilt laten weten hoe (on)tevreden je bent – we staan voor je klaar!
Vragen kun je stellen via email op info@pilaten.be, via het contactformulier of telefonisch op +31 84-8829104.
We streven ernaar elke vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

0 0

Promotie & testen

Ik wil graag op mijn blog, vlog of YouTube kanaal een Pilaten product proberen.

Dat kan meestal zonder kosten! Bekijk deze pagina voor meer informatie.

0 0

Willen jullie met Pilaten.be in mijn weggeefactie, beauty-box of sponsordeal meedoen?

Wij staan altijd open voor leuke acties en samenwerkingen. Stuur ons even een bericht via onze contactpagina, dan nemen we binnen 24 uur contact met je op!

0 0

Retourneren

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Ben je niet 100% tevreden over je aankoop? Dan is het mogelijk om binnen 14 dagen na je aankoop je bestelling terug te sturen en je betaling terug te ontvangen. Gebruik hiervoor het formulier om
gebruik te maken van het herroepingsrecht.

0 0

Mijn bestelling is beschadigd of niet compleet!

Neem even contact op met onze klantenservice, dan helpen wij je verder.

0 0

Ik heb een klacht

Elke klacht is voor ons een uitdaging. Een uitdaging om deze zo goed mogelijk op te lossen.
Dus heb je een klacht over onze dienstverlening, een artikel of ( de bezorging van ) je bestelling? Zorg dat je klacht zo snel mogelijk, uiterlijk binnen één maand telefonisch of per email bij ons binnen is.
Wij zorgen dat we zo snel mogelijk op je klacht reageren en zullen in overleg met jou het probleem oplossen. Stuur je een email, laat dan ook even het nummer van de bestelling en jouw telefoonnummer achter. Op deze manier kunnen we contact met je zoeken met alle gegevens bij de hand.

Vind je dat jouw klacht niet naar tevredenheid is opgelost? Dan kan je een klacht/geschil indienen bij Stichting Webwinkelkeur. Zij kunnen onafhankelijke bemiddeling verzorgen.

0 0

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor onze Belgische klanten bedragen €7,-.
Vanaf €60,- betaalt u overigens helemaal geen verzendkosten!

0 0

Wat zijn de levertijden van de producten?

Bestellingen op Pilaten.be ontvang je, nadat de betaling bij ons binnen is, over het algemeen binnen 1-2 werkdagen.
Dit is over het algemeen voornamelijk afhankelijk van hoe laat je besteld hebt en de service van PostNL.
Bestel je voor 16.00 uur ‘s middags op een werkdag is de bestelling de volgende dag bij je. Bestel je na 16.00 uur of in
weekend duurt het iets langer voordat je je bestelling ontvangt.

Je vindt de bezorgtijden van PostNL op hun eigen site.

0 0

Terugsturen en herroepingsrecht

Ben je niet helemaal tevreden over onze producten, stuur ze dan eenvoudig terug binnen veertien werkdagen, vanaf de dag dat je je bestelling binnen krijgt.
Je vindt hier de instructies en het formulier voor herroeping.

0 2